DZIERŻAWA DRUKAREK WROCŁAW

  • Obserwuj produkt:
  • Add feedback:
  • Code: 6072
  • Availability: Exists  (1 szt.)

DZIERŻAWA DRUKAREK Wrocław - Dzierżawa kserokopiarek, niskie ceny, korzystne warunki.
ProOffice prowadzi sprzedaż i wynajem kserokopiarek, drukarek. Główne miasta to Wrocław i całe województwo dolnośląskie.

Najem kserokopiarek w naszej firmie cechuje się atrakcyjnymi cenami i warunkami umowy, partnerską relacją, a także rzetelnym podejściem do Ciebie i Twojej firmy. W myśl, że na tym biznesie obie strony powinny być zadowolone.


DZIERŻAWA DRUKAREK Wrocław - Dzierżawa kserokopiarek, niskie ceny, korzystne warunki.

kontakt z działem handlowym:

Piotr Deutsch

tel: 71 7856564 wew. 2

email: piotr@prooffice.sklep.pl


Zamiast kupować wynajmij lub wydzierżaw ją na dowolny okres (od 1 dnia do 5 lat!) za niewielką opłatę miesięczną.

Wynajem drukarek to rozwiązanie, które sprawi, że nie będziesz potrzebował angażować środków inwestycyjnych na zakup sprzętu. Miesięczna opłata (czynsz) będzie jedynym wydatkiem jaki poniesiesz. Zawiera ona pewien limit kopii, który jest w cenie i po ewentualnym przekroczeniu limitu płacicie Państwo za faktycznie wykonane kopie.

Wynajem krótkoterminowy to korzystna oferta dla instytucji i firm, które potrzebują urządzeń kopiująco-drukujących tylko w pewnych okresach w związku z: seminariami, szkoleniami, zjazdami czy innymi imprezami.

Korzyści z wynajmu:

Nie potrzebujesz środków na zakup sprzętu,
Nie ponosisz kosztów materiałów eksploatacyjnych i serwisu,
Masz możliwość planowania kosztów z wyprzedzeniem,
Otrzymujesz dokładną informację o ilości wykonanych kopii i wydruków,
Nie przejmujesz się utylizacją sprzętu – urządzenie jest naszą własnością i to nasz problem,
Opłata za dzierżawę jest kosztem uzyskania przychodu pomniejsza więc podatek dochodowy,
Nie musisz myśleć o długookresowej amortyzacji sprzętu,
Masz możliwość odkupienia urządzenia po atrakcyjnej cenie.

Przy wynajmie urządzenia zapewniamy:

Bezpłatną pełną opiekę serwisową (naprawy, konserwacje i przeglądy co 3 miesiące),
Bezpłatne materiały eksploatacyjne (tonery, bębny, części i podzespoły),
Bezpłatny dowóz materiałów eksploatacyjnych,
Bezpłatny sprzęt zastępczy w przypadku poważniejszej awarii.

kontakt z działem handlowym:

Piotr Deutsch

tel: 71 7856564 wew. 2

email: piotr@prooffice.sklep.pl

ZAPRASZAMY